Faq

Veelgestelde vragen

Wij hebben een eigen marketingafdeling of bureau die dit op kan pakken. Wat doen jullie anders?

Commerciële marketingcampagnes zijn vaak puur gericht op kwantiteit. Het doel is zoveel mogelijk bereik en zoveel mogelijk sales genereren. Daarom zie je dat veel marketingbureaus hun recruitmentcampagnes precies zo benaderen: meer klikken, meer sollicitaties, zonder oog voor kwaliteit. Maar recruitment is geen standaard marketingcampagne. Het gaat niet om zoveel mogelijk reacties, maar om de juiste kandidaten. Veel marketingpartijen missen de specifieke kennis en ervaring om recruitmentcampagnes te draaien die niet alleen zichtbaar zijn, maar ook effectief leiden tot de juiste hires.

Bij CleverConcept draait het om strategie, niet om volume. Wij zorgen ervoor dat jouw vacature niet alleen opvalt, maar ook de juiste mensen aanspreekt.

Een recruiter kan zeker waardevol zijn, maar traditionele methoden zijn vaak tijdrovend en minder efficiënt. Met onze innovatieve recruitment marketingaanpak vergroten we niet alleen het bereik, maar verbeteren we ook de kwaliteit van sollicitanten en verlagen we de kosten. Zo trek je sneller en effectiever de juiste kandidaten aan.

Vacaturebanken bereiken vooral actieve werkzoekenden, terwijl wij via gerichte campagnes ook passieve kandidaten aanspreken – professionals die openstaan voor een nieuwe uitdaging, maar niet actief zoeken. Dit vergroot de kans op kwalitatief sterke sollicitanten met relevante ervaring.

Vacaturebanken bereiken vooral actieve werkzoekenden, terwijl wij via gerichte campagnes ook passieve kandidaten aanspreken – professionals die openstaan voor een nieuwe uitdaging, maar niet actief zoeken. Dit vergroot de kans op kwalitatief sterke sollicitanten met relevante ervaring.

Vacaturebanken bereiken vooral actieve werkzoekenden, terwijl wij via gerichte campagnes ook passieve kandidaten aanspreken – professionals die openstaan voor een nieuwe uitdaging, maar niet actief zoeken. Dit vergroot de kans op kwalitatief sterke sollicitanten met relevante ervaring.

Vacaturebanken bereiken vooral actieve werkzoekenden, terwijl wij via gerichte campagnes ook passieve kandidaten aanspreken – professionals die openstaan voor een nieuwe uitdaging, maar niet actief zoeken. Dit vergroot de kans op kwalitatief sterke sollicitanten met relevante ervaring.

Vacaturebanken bereiken vooral actieve werkzoekenden, terwijl wij via gerichte campagnes ook passieve kandidaten aanspreken – professionals die openstaan voor een nieuwe uitdaging, maar niet actief zoeken. Dit vergroot de kans op kwalitatief sterke sollicitanten met relevante ervaring.

Vacaturebanken bereiken vooral actieve werkzoekenden, terwijl wij via gerichte campagnes ook passieve kandidaten aanspreken – professionals die openstaan voor een nieuwe uitdaging, maar niet actief zoeken. Dit vergroot de kans op kwalitatief sterke sollicitanten met relevante ervaring.